perjantaina, tammikuuta 12, 2007

Viime aikoina tapahtunutta

Olin näkevinäni faijan ensimmäistä kertaa moneen moneen moneen vuoteen. Se on tämä aika vuodesta, jolloin näitä harhoja näkyy, jos näkyy.

Minulle luvattiin harjoittelun jälkeen puolen vuoden palkallinen jatko. Jee! Oikea työ! Palkkaa! Omaa rahaa!

Viime vuoden kevättalvella alkanut virkkausintoni jatkuu. Joululahjoiksi virkkasin 24 patalappua ja 6 kassia ja sain lahjaksi anopilta virkkaajan käsikirjan Stitch 'n bitch: koukussa. Siitä huolimatta, että olen valovuosia vanhempi kuin ne, joille kirja on suunnattu, on kirja mielestäni mainio. Vein jo äidin jämälangat, ja nyt on jakku tekeillä.

Aloin vieroittaa itseäni tummasta suklaasta. Näen unia, joissa löydän suklaakätköja. Elämä on hankalaa, kun kaikkeen tulee suhtauduttua niin addiktiivisesti.

Olen saanut kohtuuttomia ja järjettömiä raivareita sekä Jannelle että lapsille. Matalamielisesti olen syyttänyt säätä (!), opiskelukiireitä ja väsymystä. Vielä olisi kaksi kirjatenttiä jäljellä.

Tänään aion kuitenkin ottaa mehevän iltaloman ja ihailla (ilman suklaata) 5 h 20 min Mr Darcya ihka elävänä. Kyllä kirjasto on ihana!